Pravidla a postup odstoupení od smlouvy ze strany zákazníka

1. Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodů do 14 dnů (§ 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Je-li zbožím vaporizér, e-liquid, doplněk stravy, kosmetika nebo potravina, má zákazník právo na odstoupení jen v případě, je-li zboží nepoužité (vaporizér) či neotevřené (e-liquid, doplněk stravy, kosmetika, potraviny). Vaporizéry, doplňky stravy, kosmetika a potraviny jsou totiž zbožím ve smyslu § 1837 písm. g) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ("zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej tedy není možné vrátit") a proto od kupní smlouvy a jeho dodávce nelze odstoupit, je-li použité. 

Nicméně u vaporizérů zákazníkům poskytujeme možnost do 20 dní vaporizér vrátit i pokud je použitý. Podmínkou je poplatek 400 Kč, který bude zákazníkovi strhnut. Vrácena mu tak bude zaplacená cena za vaporizér mínus poplatek 400 Kč. Pokud chce zákazník využít této možnosti vrácení zboží, musí ho poslat zpět v původním obalu a s veškerým příslušenstvím, které bylo ke zboží přibaleno. 

V dnešní "COVID" době je totiž problém použitý vaporizér dále prodat. Musíme vyměnit náustky, sítka a vaporizér důkladně vyčistit a vydezinfikovat. Proto jsme se rozhodli, že sice vyzkoušení vaporizéru a následné vrácení budeme umožňovat, ale zpoplatníme ho částkou 400 Kč. Pokud by náklady na uvedení vaporizéru do prodejního stavu částku 400 Kč převyšovaly, zejména, je-li znečištění vaporizéru velké, vaporizér je poškozený apod., vyhrazujeme si právo tento poplatek navýšit, či vrácení vaporizéru odmítnout.

2. Odstupení od smlouvy či informaci o vrácení vaporizéru nám můžete poslat na e-mail info@kvalitnivaporizer.cz nebo v dopise spolu s vráceným zbožím. Není třeba speciální formy odstoupení od smlouvy, stačí napsat, že odstupujete od smlouvy, či vracíte vaporizér ve 20 denní lhůtě a posíláte nám zboží zpět. Jen je nutné napsat identifikační údaje, ze kterých poznáme o jakou objednávku se jedná, např. přiložit fakturu, číslo objednávky, jméno a příjmení, e-mailová adresa, druh zboží apod. a číslo vašeho bankovního účtu, kam vám máme vrátit peníze.

3. V balíku s vaporizérem je každému kupujícímu poslán také samolepící štítek od české pošty s názvem "odpovědní zásilka".  Stačí ho nalepit na balík, vyplnit podací lístek a odnést na poštu. Při použití štítku neplatí kupující poštovné. Balík není třeba pojišťovat. Přijde-li nám balík na dobírku s nějakým doplatkem pro nás, nemusíme ho převzít. Zboží musí být poslané na adresu skladu a reklamačního oddělení - KONOTÉKA s.r.o., Šenovská 5, Šenov u Nového Jičína, 74242.

4. Je-li vrácené zboží či jeho součásti poškozené nebo chybí (např. škrábance, zničené sítka, chybějící příslušenství), případně je vaporizér znečištěň tak, že by náklady na jeho uvedení do prodejního stavu překročili částku 400 Kč, je prodávající oprávněn, vrácení takového vaporizéru odmítnout.

5. Jakmile nám vrácené zboží přijde, budeme vás o tom informovat. Peníze odešleme nejpozději ve lhůtě 14 dní.

6. Pokud jste v průběhu objednávky přidali do košíku některý z dárků za 0 Kč, upozorňujeme, že při odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu, zaniká i darovací smlouva a zákazník je povinnen dárek vrátit. Neučiníte-li tak, bude vám z vrácené částky pokrácena prodejní cena dárku na našem e-shopu.